onsdag 27. mai 2009

smoothie-fanatiker!

I dag har vært en fin dag=)
Vært en grei dag på jobb, hatt noe å gjøre stort sett hele tida, og da går det jo sånn sett fort. Hatt en liten håndfull med vanskelige kunder, men det er nå sånn det er. Dem kom ihvertfall på løpende bånd i dag, og denne gangen var det Gerd som måtte "hanskes " med dem. Og INGEN kødder med Gerd! hahaha. Hu tar dem på strak arm. Holdt på å le meg ihjel.

Etter jobb i dag kom Sandra, hu har tegna et bilde til meg og Erik, som vi har hengt opp i spisestua vår. Sandra er så flink! Det ble kjempefint, og passa perfekt inni spisestua.

Laga deilig lamme-wok til meg å Sandra, og etter middag kom Ida å henta oss så vi kjørte opp til skullerud og gikk tur rundt hele østensjøvannet. En kjempekoselig tur. Er alltid koselig å rusle å skravle og små-jogge litt (Ida trenger joggesko!!).

Sandra ble med meg hjem igjen, og hadde jo tenkt å lage en smoothie. Har utrolig dilla på det for tida, og bruker blender'n flittig! Putter alle ingrediensene oppi, skrur på, også kommer det en rar lyd og det lukter brent gummi. Begynner også å ryke, så jeg prøver å leke handy, men til ingen nytte.
Men smoothie skal vi ha! Så jeg løp ned på rema, kjøpte en stavmikser, og fikk til slutt laga den elskede smoothien <3

Til helga skal jeg ha vennindekveld med kjære Eli <3. Med vin, blåskjell, ost å kjeks og masse skravling, planlegging av sommerferie, og kanskje en liten svingom senere! Can't wait!!!

2 kommentarer:

  1. det var en heidundranes kveld må jeg si..lenge sia jeg har hatt det så moro:)

    SvarSlett