tirsdag 26. mai 2009

siste nytt!

Sist onsdag var det sommerfest med jobben, hjemme hos sjefen sjøl! Masse deilig grillmat, masse godt å drikke og en god posjon med god stemning. Kvelden utartet seg slik at den endte ganske fuktig, og jeg våknet smått med en ørliten hodepine.
Blir liggende litt til, og plutselig står erik i døra og reklamerer med at et vennepar er på vei for å spise frokost med oss!


Med frokost følger også pils og gammeldansk, og etter en fyllekule dagen før, må jeg si at dette var en fin måte å reparere hangover'n på! Dagen ble lang, om ikke like fuktig den og, og midt på dagen ringer min kjære, gravide søster meg og spør om vi ikke vil bli med på hyttetur til hvaler fra fredag til søndag.

Veldig kort varsel, men selvfølgelig sier vi ikke nei takk til en tur til hvaler! Dro rett etter jobb på fredag, med alt for mye mat i sekken(SEMIKOFFERT). Vi var heldige med været, fikk masse sol og en million nye fregner, som mange påstår er sjarmerende, men som jeg selv helst skulle vært foruten!


Vi prøvde å fiske krabber med snøre, men det var ikke mye liv, så erik fikk liv i motoren på båten til jan erik, og vi dro ut å satte garn.






Var vel ikke egentlig så mye å skryte av i garnet heller, men mellom alle brennmatene kom det fram en brukbar torsk, en 25 grams flyndre,noen sjøstjerner, småkrabber og en ganske hul størrekrabbe!

Langhelga (les: onsdag til søndag) førte til masse god mat og masse drikke, og flerfoldige kalorier, så de siste to dagene har jeg bare følt meg oppblåst og svær, og humøret har vel kanskje ikke vært det beste. Men jeg og erik jeg tur i en og en halv time i går, og da humøret ikke var noe bedre i dag, bestemte jeg meg for å dra å trene og få svetta skikkelig og lette litt på samvittigheten. Og det skal jeg LOVE deg var ytterst herlig!!! Humøret fløy til himmels, og da jeg skulle hjem bestemte jeg meg for å sjekke kontoen for kroner og øre, bare sånn for å ha litt oversikt. Og døttemeg, tror du ikke det har ramla inn noen tusen som slett ikke var uønsket!

Da steg humøret med ytterligere 100%. Utrolig deilig! Feiret med en hjemmelaget smoothie=)













Og her er en sliten siri:P
I morgen skal jeg på elixia med sandra å sykle=)
Life's good <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar