tirsdag 5. mai 2009

back to back!

Nå har jeg endelig fått fjerna gipsen, og ting blir litt lettere å ha med og gjøre. Skrive på PC'n for eksempel. Er ikke bare bare det å skrive med en hånd! Ting tar tid og jeg mister rett og slett lysta når jeg bruker førti ganger lenger tid på å skrive en enkel setning som "hei, hvordan går det?".

Men nå er det altså slutt på det. Fingeren ser bedre ut enn jeg hadde trodd, det kommer nok ikke til å synes så veldig godt at jeg kutta den omtrent halvveis av, og godt er jo det! Selv om det hadde jo vært litt barskt å vist frem et massivt arr og fortalt en heller grotesk kjøtt-historie!

Men et stort arr har jeg jo fra før av, så da kan jeg jo brife litt med bukplastikk-(halvmeter)-arret mitt! hoho!

Om en uke får jeg begynne å jobbe igjen, det gleder jeg meg masse til, for nå begynner jeg å bli mektig lei av å bruke tida på å ikke gjøre en dritt. Har jo fått begynt å trene igjen og det må jeg si var deilig, men på samme tid var ikke formen akkurat på topp i og med at jeg har gått så lenge uten. Men det kommer seg!

Skal også bli deilig å få gang i lønningene igjen. Har jo sliti som en hest i parringstid med å få penger fra hele norges ELSKEDE NAAAAV!!! Kyss meg i blomsten det har vært en sant slit å få noe penger. Og det skulle noen tårer og et hevet stemmeleie til for å i det hele tatt komme noen vei.

Men nå erre bedre tider på vei! Til helga blir det grillings med søster og co. Yummy in my tummy <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar