fredag 19. juni 2009

sommer kommer <3

Da var nok en arbeidsuke (nesten) over.
Har egentlig fri i morgen, men har sagt meg villig til å grille sammen med erik i et selskap for 85 mennesker. Er egentlig greit å jobbe så mye som mulig nå frem mot sommerferien.
For det er ikke lenge igjen nå!
Mandag den 29 juni kl 08:50 går flyet til kypros! :D
Da skal jeg og min kjære Eli kosa vårs max!!!! Gleder meg så syykt!


Og den 31.juli reiser jeg og Erik <3 til kreta, for andre året på rad. Gleder meg veldig til det og.
Min kjære mor har bursdag i dag, og fyller 45 år ung. Fortsatt litt sprøtt å tenke på at min mor er over 5 år yngre enn min kjæreste og samboer.
En skulle ikke tro det, men sånn er det. Kjærligheten har ingen grenser som dem sier.


På søndag skal vi i barnedåp til min nye fetter Robin. Jeg og Erik skal stille med et spekefat, så i morgen er det tidlig opp for å legge opp stasen. Onkel kommer å henter det klokka 12. Og klokka 1 bærer det avsted til grill-oppdraget.
Får håpe det blir overkommelig vær. Litt kjipt å stå ute i hølj-regn å grille lam.

Ha en fin helg allemann!
kos å klem

2 kommentarer:

  1. nei,nå er det ikke lenge igjen til vi reiser! hæ? blei mamman din 45 år? ikke at hu ser så veldig mye eldre ut at det gjør no..har bare aldri tenk over hvor gammel hun enkli er:) men så digg holdte jeg på å si! at hu er så ung:)

    Det ser ut som at været blir bra i dag da,kjære.. skal nemlig på grilling sjøl i dag..slektstreff i skiptvet.. bare at vi ikke har nonn prøffe som skal grille for oss, vi skal ha med engangsgrlller å grille sjøl haha.. blir reker på meg for å si det sånn! håper du får en fin helg<3 neste søndag kommer jeg å sover hos deg!wee
    hepp<3

    SvarSlett
  2. ja, hu er ikke så gammel enda, hehehe:P

    ja, vi får be til værgudene om at det blir smud! så morro med slektstreff!! det var jeg med på en gang når jeg var liten. i bergen et sted..
    engangsgrill er jo kjempekos:)
    jeg og erik bruker alltid det vi når vi ikke er på jobb:)
    gleder meg altfor mye nå!!! haha

    løøøv<3

    SvarSlett