fredag 26. juni 2009

siste dag før ferien!

I dag er siste dag på jobb, og så er den etterlengtede ferien her. JIPPIIIII! :D
Har kjent på kroppen at det skal bli deilig nå, og de siste dagene har jeg vel mer eller mindre gått rundt i zombie-tilstand.
Skal bli rart å være en uke uten Erik. Så lenge har vi aldri vært borte fra hverandre, til tross for at vi har vært sammen i over et år.

Men det er vel kanskje bare sunt! Det skal nok gå ganske smertefritt tenker jeg.
Kofferten er over halvveis ferdig-pakka, og jeg bekymrer meg egentlig litt for hvor mye jeg skal ha med, av den grunn at jeg vet at jeg kommer til å kjøpe litt der nede også. Og da er det kanskje fare for å måtte legge igjen noe, og det er jeg jo ikke så jævla keen på.
Men jeg skal nok klare å finne en løsning på det.

I natt drømte jeg at jeg grilla et svært okse-lår! Tror det var fordi det var et gigantisk okselår som ble kokt på jobben i går og lå ute i pølsemakeriet. Bildet av den svære kjøttklumpen satt seg på netthinna, og gjorde at jeg drømte at jeg hadde det med på grill-fest i natt. hahaha, er det mulig. drømmer så mye sprøtt:S

Det er deilig å varmt ute nå. Siri-pus stakkar sliter litt med å ha energien på topp, noe som i grunn er ganske forståelig med tanke på all pelsen hun går rundt å bærer på.

Nå skal jeg ned å jobbe noen timer, ikke lenge igjen nå!
ha en fin dag <3
KOOOOZ

1 kommentar: