søndag 8. mars 2009

Queen of salsa!

Da var helga over, og en ny uke trer fram.
Har begynt å jobbe litt igjen, og jobber så lenge som jeg orker, hvilket jeg syns er veldig greit med hensyn til at jeg fortsatt hovner ganske mye opp i løpet av dagen. Men må si at det var veldig deilig å komme igang igjen!
Helgen har vært fin, jeg og erik spiste en bedre i middag i går, limousin-biff (himmelsk, og ufattelig mør) med tilhørende grønnsaker, og drakk hver oss en flaske vin og ble ganske fine i formen. Hadde lange samtaler om oss, og om løst og fast!
Deretter gikk turen ut på lokal-puben lincoln, hvor noen venninder og kompiser tok turen, min søster tok også turen, og det ble en god del øl og gammel dansk.
Lokalen stenger serveringa halv 1, så vi tok turen ned til myhrens, som holder åpent til klokka 3. Der var det salsakveld, noe som kun skjer en gang i måneden, og det falt ikke i smak hos samtlige, så vi ble færre og færre.
Men jeg må si at salsa ga mersmak for både meg og en venninde, så nå vurderes det sterkt å begynne på salsakurs!
God trim er det også, og kjempemorro!

Ser frem til neste helg igjen. Da inviterer jeg og erik til ompa-ompa-aften med tysk/østerrisk nasjonalmat. Sauerkraut, knödel, schweinehakse, brattwürst og store mengder øl, i dekorative keramikk øl-krus!
Dette blir morro. Er alltid god stemning med god mat og godt med drikke. Får kanskje ta meg bryet verd å laste ned litt ompa-musikk!

TATA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar