tirsdag 17. mars 2009

Har nå begynt å jobbe forholdsvis lange dager igjen, og det er deilig å fylle dagene med noe. Trengte virkelig det nå kjente jeg, selv om jeg ærlig skal innrømme at det har vært deilig å sove lenge de siste, snart to månedene.
I dag derimot var jeg våken tidlig, halv åtte, og jeg kjente sola STRÅÅÅLE inn gjennom soveromsgardinene. Det var såå digg!!!
Kjente med en gang at dette kom til å bli en bra dag.Og det var det. Blir jo bare i så godt humør når det er så fint vær. Når man ser alle mennesker på gata smiler fra øre til øre.


Etter jobb spiste jeg og erik middag, deretter gikk vi oss en tur i en og en halv time. Kjenner at magen trenger ro nå, for nå er jeg skikkelig hoven og oppblåst!

Onkel og tante fikk sin sønn i kveld, etter å ha holdt på siden formiddagen i går. Så da har jeg fått meg en ny liten fetter :D Gleder meg til å se han=)

Helgen var kjempekoselig. Hadde ompa ompa fest her på lørdag, og vi var 8 folk til bords som spiste lokal tysk/østerrisk mat, drakk masse øl og hørte på ompalompa musikk:D Deretter gikk vi en liten tur ut på lokalen her nede og dansa litt og tok et par pils før vi alle skilte veier og dro hvert til vårt.

På fredag er jeg og Erik invitert på middag hos søstra mi og typen hennes. Skal spise sushi og annet asiatisk digg:D hurray hurray!
god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar