tirsdag 3. mars 2009

blir kjent med den nye meg!

Operasjonen gikk over alle forventninger, og etter kun 4 dager med paralgin forte, har hverdagen krypt seg sakte men sikkert tilbake til normalen.
Har hatt minimalt med smerter, sliter kun med en del hovenhet når dagen er omme, og det kan til forveksling se ut som at jeg er 3 måneder på vei.
Men dette må jeg regne med en god stund fremover, kanskje opp til et år. Men det får jeg bare ta som det kommer.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet, men må si jeg har store problemer med å tilpasse meg min nye kropp.
Det gjelder både klær og selvtillit. Plutselig skal jeg gå i gang med å kle opp en kropp jeg aldri har "kjent". Men det får ta den tiden det trenger, så kommer nok den dagen da jeg kan nyte dette i fulle drag.

Ellers er livet flott for tida. Har bygd opp et nytt nettverk med venner som jeg føler meg hundre prosent trygg på, og livet smiler til meg.

I påska reiser vi en gjeng på 10 til danmark og blir borte fra onsdag til søndag. Blir nok en skikkelig rølpetur, men det er morro =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar